lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Trasig kylare ??

Publicerad 2013-05-27 22:49:00 i Allmänt,

Har varit medveten om att bilen har druckit lite "vatten" men så igår när jag kör min älskling till andra sidan stan för att han skulle med sina kompisar på golfsemester så ser jag när jag ska åka hem hur det bara droppar under bilen. Jämmer & elände, vi fyllde på vatten och jag åkte hem, bilen skötte sig jättebra och jag behövde inte fylla på mer, idag när jag ska åka till jobbet då droppar det om bilen igen, då fick jag fylla på igen kommer till jobbet det droppar inte alls, går ut 2 gånger under mitt arbetspass för att titta nej det droppar ingenting, skönt tänkte jag när vi stängde butiken kl 21. Kliver ut och hinner bara köra 1 km så står tempmetaren på RÖTT. På med varningsblinkers mitt ute på vischan jagar telefonnummer för att kunna få hjälp, då stannar det en bil med en man i som undrar om jag har fått hjälp, nej inte än svarar jag, han frågar vad det är för fel, jag säger att kylaren läcker, han hjälper mig att fylla på mer vatten, som tur är bor han åt samma håll som mig så han åker bakom mig hela vägen hem, bilen skötte sig bra IGEN. Kommer till min parkering och då tänker jag bara att NU så rinner väl det bara ur bilen men nej då det droppar inte ens, har jag missat nåt eller, vad fan är det frågan om????
Nej nu ska jag ta en kopp te och lugna ner mig så jag kan sova så jag är pigg när jag ringer verkstan imorgon bitti.
 
Natti natti
 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela