lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Sightseeing

Publicerad 2013-02-21 21:58:00 i Resor,

I dag tog vi tåget från Reading Station in till London, vi hittade en liten butik där dom sålde biljetter till sightseeing bussarna.
Det blåste så jäkla kallt medans vi stod och väntade och inte blev det bättre av att sitta på övervåningen utan tak ha ha men är vi turister så är vi. Gary filmade medans Madde fotograferade. Först klev vi av vid London Eye,
hjälp det va så HÖGT tur att jag kunde sitta på bänken i mitten av gondolen, blev så lättad när vi va på väg ner igen puh....men en fantastisk upplevelse, den ville jag inte vara utan. Sen klev vi på bussen igen och klev av utanför Madame Tussauds, det va också en häftig upplevelse att kunna posera med kändisarna.
Efter Madame Tussauds tog vi tåget hem till Reading igen,vi va helt slut så efter maten gick vi och lade oss.
God natt alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela