lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Promenad

Publicerad 2013-05-14 16:27:07 i Allmänt,

Idag när jag vaknade så regnade det ute, pust & frust, jag som inte tog en promenad igår då jag jobbade 11-19. Man ska absolut inte skjuta allt framför sig det är helt klart.
Carina & Ella va ute en liten stund i regnet men kom sen hem efter en stund & bara bläää vad blött.
Efter några timmar sprack det upp lite på himlen så då tog vi oss ut, knackade på hos granntjejen som oxå följde med. När vi hade gått 2 km så börja det droppa igen, jaha ja bara att vända och ta sig hemåt igen, då hittade vi denna lilla krabat på gångvägen, ibland är det bra att ha huset med sig.
Promenaden blev dock på 4 km så känner mig nöjd ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela