lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Bilen

Publicerad 2013-05-28 08:16:00 i Allmänt,

Nu i morse lämnade jag in bilen på verkstan, fick ta en promenad sen till centrum några kilometer bort, det va lite skönt att promenera på mina gamla trakter igen. Men va väldigt tidig på vårdcentralen, skulle ta en spruta och fräck som jag va så fråga jag om dom kunde ta min B12 spruta också, dom sa att det gick bra så 2 stick i pälsen fick jag Ughhh.. Sen ta bussen hem, det slog mig att det är 10 år sen som jag åkte buss till Skokloster, mmmm tiden går fort minsann.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela