lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Dagen D

Publicerad 2012-09-19 21:15:00 i Inför / Gastric bypass,

19/9-2012
Sovit dåligt hela natten, varit lite pirrig. Kl 9.00 kom dom in och satt dropp. då hade jag hunnit duscha med medlet, 12.30kom dom in och sa att jag kunde gå på toa. Åkte ner vid 12.50 till operation. Fick vänta en liten stund innan jag rullades in, där fick jag en snygg mössa innan jag fick lägga mig på det operationsbordet. Där spnde dom fast mig och började fixa med allt. Dom var hur trevliga som helst skämtade och skrattade såjag glömde bort att vara nervös. Operationen gick jättebra och när jag låg på uppvaket så hade jag lite ont och ficksmärtstillande samt blåsan somjag skulle andas i. Kände sen bara ett obehag inte så mycket smärta men somna med jämna mellanrum och upptäckte då att jag fortfarande hade andningspipan kvar i munnen haha. Vid 19.00 på kvällen kom jag upp på rummet igen. Självklart trött men piggna till runt 21.00, ringde hem och pratade lite. Sen var det dags att försiktigt ta sig ur sängen och börja promenera runt lite på avdelningen, jobbigt att släpa runt på droppställningen men men. Sen har jag försökt sova så gott det går. KL 03.00 kom dom in och tog bort droppet, skulle vara utan i några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela