lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Åka hem

Publicerad 2012-09-21 20:29:00 i Inför / Gastric bypass,

21/9-2012
Idag kanske jag får åka hem om jag klarar av att äta. wihooo
Så till frukost tog jag 0.5 dl osötad nyponsoppa, sen till lunch blev det skaldjursoppa och till mellanmål en halv knäckemacka med skinka och till middag köttfärsbiff med en potatis. Det har funkat bra men gud vad det känns konstigt att äta allt det här efter att dom har opererat magsäcken, konstigt att även veta att jag inte behöver använda mina pulverdieter mer. Känner mig så jäkla lycklig. Kl 17.30 kommin familj och hämta mig, det var så skönt att få komma hem igen, sova i min egen säng, himmelriket haha.
Fick med mig blodförtunnande sprutor hem så nu ska jag ta det på mig själv varje dag i11 dagar till.Gulp !!!
Ju mer sprutor jag tar desto större blåmärke har jag fått under naveln där sprutorna ska tas. Bara tagit det lugnt idag med en liten promenad runt byn tillsammans med Jennifer sen bara slappat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela