lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

REGN

Publicerad 2013-06-10 21:46:00 i Allmänt,

Satt först & slappade framför datorn men sen så tänkte jag att jag skulle bege mig ut innan regnet skulle starta, sagt & gjort fixade mig iordning för promenaden och när jag sen vänder mig om och tittar ut genom fönstret så bara ÖSREGNAR det, men vad kul, tof tekoppen & gick ner till grannen en stund, hon va så röksugen så hon kunde inte sitta still, så fort regnet gjorde ett litet uppehåll gick vi till bilen  för att åka till cantrum, och då bröt regnet öst igen shit vad det regna, blev lite rädd att jag skulle råka ut för vattenplaning för vattnet bara forsade över vägbanan, men vi klarade oss tack & lov gjorde lite ärenden sen hämta vi Madde vid busstationen sen åkte vi hem igen, jag tog en fika sen innan jag skulle till jobbet. Så denna dag gick också, imorgon ska jag träffa min jobbarkompis Caroline, ska hem till henne och fika och kolla hennes hus & hon ska berätta vad hon har för planer med det, spännande.
 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela