lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Midsommarafton

Publicerad 2013-06-22 09:57:55 i Allmänt,

Åh vilken rolig midsommar jag har haft i år, syrran fick med mig & mina tjejer ner till bygdegården för att fira, det brukar dom göra varje år och det är sååå kul. Så vi åkte dit med egen mat & dryck & ett väldigt glatt humör, syrrans man hade riggat upp värsta stereobåset med bra drag i grejerna, så jag & syrran började dansa efter vi hade käkat mat, jag har ju aldrig gillat att dansa men det var faktiskt kul och dold motion dessutom, fullt med folk dom hade olika tävlingar som var väldigt roliga att titta på, det ena lite dråpligare än det andra så många skratt fick vi. Så jag & Madde åkte hem vid midnatt medans Jennifer skulle sova över hos syrran.
Självklart lägger jag ut lite bilder också
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela