lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Köksbordet

Publicerad 2013-06-17 09:38:00 i Inredning/ Styling,

Igår var det så dags att bege sig ner till förrådet för att hämta upp det vita 6-kantiga köksbordet, men som alla vet så har man ju inte bara en sak i förrådet, vi höll på i flera timmar innan vi till slut fick ut det för det stod ju naturligtvis längst in, hm.
Hittade även en svart skåpslucka jag köpte på IKEA för 4 år sen då jag skulle testa hur det skulle se ut i köket vi hade i Bålsta. Det blev ju aldrig av, men nu så. Den satte sig jättebra på min lilla datahurts.
Ni får kolla in bilderna före & efter.
 
 

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2013-06-17 09:59:01

Vilken skillnad det blev =) snyggt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela