lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Årets första cykeltur

Publicerad 2013-06-01 18:00:00 i Motion,

Idag har Jennifer & jag dammat av cyklarna som har stått i förrådet under vintern. I början va det lite vingligt men efter en liten stund kom jag in i det och då gick det ju bra. Vi cyklade hem till syrran & hennes familj, dom har fått nykläckta kycklingar & det måste vi ju bara se, det är ju några år sen sist vi hade sånt. Jossan hade bakat bullar också så visst blev det mysfika utanför stugan, te med nybakta bullar mums, solen sken och hönsen skuttade runt bland katter, hästarna samt hunden, hur coolt som helst. Efter några timmar svalna det av & börja blåsa lite då var det dags att börja cykla hemåt innan regnet kommer. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela