lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Gekås

Publicerad 2013-07-28 09:58:00 i Resor,

Vi började med matsäck på kundparkeringen innan vi gick in i varuhuset. Det var ingen kö så vi kom in direkt och det var ju jätteskönt. Vi började med avdelningen för Media då Madde skulle köpa kamera & videokamera, men suck det hade dom inte, snopet värre. Madde som verkligen har sett fram mot att få inhandla det. Ja ja vi hittade hörlurar, bläck till skrivaren laddare till mobilen för laddning i bil då min kabel inte funkar till stereons USB,  och sen fick Åke snurra runt lite på herravdelningen medans vi satt och vila lite, än så länge inte så mycket folk. 
 
 
Vi sicksackade mellan avdelningarna och gjorde lite fynd här & där. Sen gick vi mot restaurangen för lite lunch.
 
 
 
 
När vi kom ner igen efter lunchen shit vad mycket folk, nu fick vi trängas för det var vagnar överallt, dom höll även på att filma två tjejer på smink/assesoaravdelningen så det blev ju ännu trängre där puh....jag  & Jennifer rusade runt där en stund för att hitta det vi skulle, hittade inte allt men vi orkade inte vara kvar där. Åke & Madde stod lite längre bort & väntade. Sen inhandlade vi det sista på listan vi hade, inte allt fanns som vi hade skrivit upp men det gjorde inte så mycket, nu ville vi till kassan och betala så vi kunde komma ut till bilen. Knappt någon kö i kassan var det så det gick ganska fort. Sammanlagt handla vi för 5200 kr. 
 
 
Innan vi skulle gå ut skulle Åke ta kort på oss, självklart står filmteamet där då och filmar, Jennifer sa att vi blev nog filmade nu för den röda lampan på kameran va tänd Jaha ja så kan det vara. Kanske vi ser oss själva på tv sen då Ha ha.
Nöjda kunde vi sen sätta oss i bilen för färd hemåt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela