lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Fisketur

Publicerad 2013-07-21 15:12:00 i Allmänt,

Idag åkte vi ut till Björnhuvud för att fiska. Fisken lös med sin frånvaro, fiskespöna va halvtrasiga och vädret va molnigt och mycket blåsigt, solen lös igenom lite svagt emellanåt genom molnen, så vi stannade bara en timme sen tog vi en liten sightseeing tur ner till Viren och Östanå färjeläget.I Viren badade jag, min syrra & morsan varje sommar & Lena & jag cyklade nästan dagligen ner till Östanå. Nostalgitripp ha ha
Känner mig alltid så glad när jag rattar runt bilen på alla ställen där vi har varit.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela