lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Djurens lag

Publicerad 2013-07-07 12:13:20 i Allmänt,

När jag låg och solade så kom det en bärfis och landade i ett litet spindelnät i kanten på altanfönstret, snabbt som attan kom spindeln och började arbeta med den stackaren, han stretade och drog efter att spindeln åter hade krypit in under kanten på huset men kom inte loss, då säger min granne : kan du inte hjälpa honom loss då, så det fick jag ju göra då, stackaren hade sårt att gå då det hade fastnat spindelnät i vänstra benen men han räddade sig därifrån iallafall. puh.... och spindeln såg jag inte till igen han blev ju av med sitt byte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela