lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Det stormar

Publicerad 2013-07-23 16:40:57 i Allmänt,

Helt galet vad det stormar ute, först och främst går jag inte ut för värken jag har efter prmenaderna igår men sen skulle nog hela huvudet blåsa av också. Hoppas inte träden ramlar in i vårt hus bara. Ligger inne under täcket och kollar på Revenge, ganska bra serie med mycket intriger, hoppas att morgondagen blir mycket bättre än idag, det skriker i magen efter allt möjligt, inte lätt att bara äta soppa, ibland tänker jag, hur kunde jag hålla på i 100 dagar utan att äta nånting annat??? Ja efter att dom första dagarna var avklarade så var det egentligen inga problem, men jag känner nu att det är så skönt att det är tidsbegränsat den här gången puh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela