lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Dåligt självförtroende

Publicerad 2013-07-25 13:07:47 i Allmänt,

Varför ska jag ibland ha så dåligt självförtroende, tror inte att jag klarar någonting, ibland ringer min mammas gamla ord i öronen när hon va på fyllan , du är värdelös, du kommer aldrig att klara dig här i världen. Kan man på något sätt komma bort från dessa onda gamla minnen??  Vet inte varför jag har en dipp idag, borde ju vara skitglad en härlig sommardag som denna. Kanske för att jag läste en artikel på Expressen.se om en dotter som hörde via sin mobiltelefon hur hennes mamma ble mördad av sin pappa..Vilken fasansfull skräck, jag lider med henne verkligen.
Min egen terror jag hade för många år sen då jag bodde hemma kommer aldrig att blekna börjar jag förstå nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela