lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Dag 3

Publicerad 2013-07-24 10:25:00 i Motion,

Igår va INGEN bra dag, stormarna virvlade utanför huset, jag hade väldigt ont i hela vänstersidan så vi låg på sparlåga alla 3. Men idag när jag vägde mig hade jag tappat ytteligare 1.4 kg så det känns ju helt galet bra, har inte lika ont i vänstesidan heller så idag blir det en prommis, får se hur lång den blir, det får jag känna mig för helt enkelt.
Så viktstatus från måndag är följande.
Jag - 2.1 kg
Dotter  0.5 kg
Min man - 1.9
Fasiken vad VI är BRA

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-24 16:10:27

Jag kan bara hålla med <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-24 19:50:43

Maken skall ju golfa imorgon, jag följer gärna med på promenad i hans ställe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela