lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Armband

Publicerad 2013-07-17 21:50:56 i Allmänt,

I måndags städade Jennifer sitt rum och kom ut i köket med massa grejer. Hon visade upp ett jättefint armband, och då hon har varit på semester med en kompis så trodde jag att hon hade köpt det då. Men det visade sig att det var jag som hade tillverkat det för några år sen, ha ha det hade jag förträngt, men nu fick jag det då hon inte har använt det så nu tar jag en bild på det och visar här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela