lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Londonresan

Publicerad 2013-02-20 22:00:00 i Resor,

Idag gick vi upp jättetidigt för idag ska Jennifer,Madde & jag åka och hälsa på mina vänner i London.
Älsklingen körde oss till Arlanda & släppte av oss.
Väl där checkade vi in och satte oss att titta på Top Modell innan det va dags att gå till gaten, det va skönt att få sitta och koppla av lite innan det v dags att kliva påplanet, jag är ju lite flygrädd av mig, senaste flygresa gick ju från Gando på Gran Canaria 2007.
Starten gick bra tur jag hade tjejerna på varsin sida så jag kunde hålla båda i handen ha ha. Resan gick bra och vi landade på Heathrow Airport vid 14 - tiden.
Gary kom och hämtade oss vilket kändes skönt, min första miss va ju att jag gick till fel sida av bilen, Gary sa Oh do you wanna drive???
Oh no wrong side of the car ha ha Madde garva så hon kikna.
Sen åkte vi hem till dom i Reading utanför London och installerade oss med väskor och allt, tog en kopp te och snackade lite. Trisha va ute på jobb så hon skulle komma hem senare. Gary tog med oss till Tesco där vi storhandlade mat för hela veckan. Sen åkte vi hem igen, då hade Trisha kommit hem och höll på att laga Shepherds pie. Det va ju så gott & så härligt sällskap, Madde & Jennifer behärskar engelskan väldigt bra tycker jag. Skönt att bli tvingad till att prata engelska hela tiden för jag kände hur ordförrådet blev bättre & bättre.
Senare på kvällen tittade vi på Skyfall, en riktigt bra film på en härlig dag, nu dags att sova för imorgon ska vi åka med Gary till London och ha en härlig sightseeing  zzzZZZzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela