lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

5 månader

Publicerad 2013-02-19 12:31:00 i Inför / Gastric bypass,

19/2-2013
Idag är det 5 månader sen operationen och jag kan sammanfatta denna period imitt liv som tillfredställande. Smärtan i kroppen har nästan försvunnit, jag har gått ner 20 kg och mår fantastiskt, har inte haft några större problem med magen förutom lite förstoppning samt magknip, inte så mycket dumping heller.
Och det är roligt att mina jobbarkompisar har uppmärksammat mitt nya jag i form av att jag springer runt på golvet plockar varor drar kundkorgar och mycket mer med ett leende på läpparna istället för att bara sitta i kassan.
Stolt över mig själv.
Kram på er alla därute, behöver ni stöd eller uppmuntran eller vill ge mig lite tveka inte utan skriv några rader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela