lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Oj då!!

Publicerad 2013-08-05 12:20:00 i Motion,

Bestämde mig för att gå ut på en tidig promenad så den är avklarad, den tog 2 timmar och gick 8.5 km fan vad jag känner mig nöjd med mig själv nu, och självklart när jag knatar omkring i skogen så hittar jag en del att fota, som vanligt ha ha.
 
 
Oj då vad hittar jag här då mitt ute i skogen liksom
 
 
Traskar vidare
 
 
hittar spränmattor också hm är jag i skogen eller????
 
ja ja nu går jag vidare hemåt 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela