lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Modiga tonåringar

Publicerad 2013-08-03 09:35:19 i Allmänt,

Jag känner mig så stolt över dagens ungdomar som inte är rädda för att göra saker, att driva sitt inre barnjag eller att utforska allt runt omkring, skaffa sig en blogg och filma sig själva i olika situationer, igår var jag inne på en blogg där en flicka, Talia Joy, hade fått enorm publicitet genom att sminka sig själv, tragiskt nog gick hon bort i cancer förra månaden, endast 13 år gammal, men wow vilken tjej, jag önskar att jag hade lite av modet & kraften att våga göra massor av saker, att inte vara rädd för att verka konstig eller dum i huvet, min uppväxt bestod av att inte vara i vägen för min alkoholiserade mamma som var väldigt aggressiv och slogs väldigt mycket. Därför flyttade jag hemifrån när jag fyllde 14 för som jag själv känner det rädda mitt liv. Men har aldrig haft möjligheten att göra tonårssaker då jag hamnade i vuxenvärlden på en gång. Jag tar det i ett annat inlägg
Tillbaka till dagens tonåringar vill jag bara säga att jag är så stolta över er alla som inte räds för det ni gör, fortsätt att blomma så jag får en liten "att våga stoft" över mig.
 
Tveka inte att gå in på Youtube.com och titta på denna fantastiska tjej taliajoy18

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela