lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Kylskåpsmagneter

Publicerad 2013-08-05 17:05:23 i Allmänt,

Jag har börjat spara på kylskåpsmagneter, det började väl med att jag hälsade på Gary & Trisha i England i februari och då hade dom hela kylskåpet fullt med magneter från olika länder, jag kände att jag vill göra likadant så nu har jag fått några, magneterna från London & Mallorca handlade vi själva när vi var där i februari & april dom andra har jag fått från mina kompisar som har varit ute & rest den senaste fick jag idag, från Frankrike, tack snälla Mikaela.
 
 
Ryssland
 
 
Libanon
 
 
Frankrike
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela