lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Jossans hoppträning

Publicerad 2013-08-08 10:36:48 i Allmänt,

Igår kväll var Jennifer, hennes kompis MIkaela & jag med på min systerdotter Josefins hoppträning, måste träna lite innan lördagens tävling, det har ju varit lite semester även för henne & Delaylah.
Men det såg fint ut, sprang på väldigt bra och var hur pigg som helst, efter att ha hoppat en stund så släppte hon lite på tyglarna och vilken galopp hon la på, det va så det riktigt stänkte ssand om hovarna på henne och det dundrade i marken vi stod på, skithäftigt, det var ett gäng riddare som hade tränat precis och dom sa att den där hästen verkligen skulle passa som riddarhäst för hon var så dynamisk & hade sån bra bra fart när hon sprang riktigt kul att höra hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela