lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Hästtävling

Publicerad 2013-08-10 22:56:00 i På fritiden,

Idag har det varit hästtävlingar på Stigsbergs gård utanför Bålsta. Mn systerdotter Josefin ska tävla 2 klasser med sin häst Delaylah. Jag & syrran hjälptes åt att promenera runt med Delaylah medans Josefin & min dotter Jennifer var borta och kollade in hur hindren var uppställda, sen skulle hon ju även gå runt banan innan det var dags. Först tävlade dom i klass 80, där vann dom och fick ju naturigtvis vinnartecket då, shit vad stolt jag blev, kan bara tänka mig hur mamma mu kände sig ha ha. I klass 90 kom dom 4:a, så denna dag kändes riktigt bra med andra ord, naturligtvis lägger jag in lite bilder från dagen.

 
 















 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela