lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Första doppet avklarat

Publicerad 2013-08-07 16:43:00 i På fritiden,

Idag åkte Jennifer, Mikaela min syrra,  hennes dotter Josefin till Bagarboberget för ett dopp, regnet droppade så det kändes inte alls wihooo nu ska vi bada men när vi väl kom dit så slängde vi oss i en efter en ha ha, det var jättekallt först men efter en stund funka det bra, rätt som det var dök det upp en andmamma och hennes 7 ungar dom var bara 2 meter i från oss i vattnet, ascoolt.
Vi satt och torkade ett tag innan vi doppade oss ännu en gång innan vi till slut åkte hemåt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela