lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Sandfjord igen

Publicerad 2013-04-25 07:10:00 i Resor,

Jaha ja då har vi åter landat i Sandfjord, Norge & kl är 10.30. Resan gick bra och nu ska vi vänta till bussen går 18.15 mot Oslogallerian. Väl där går bussen mot Västerås kl 23.00. Vi kommer vara framme kl 05.00 och bussen till Bålsta går kl 05.20 Ska bli så skönt att åka bil hem sista 2 milen.
Vi vänta och vänta och vänta nu börjar det bli lite jobbigt att vänta mer. somna til slut hängandes över cafébordet egentligen ganska pinsamt men vad gör man.... Till slut så blev det dags för  Lilly & Andre´s avfärd så till slut var vi själva på flygplatsen igen bara att vänta 2 timmar till. Så härligt att kunna kliva på Torp-expressen och kunna sitta någolunda bekvämt i ca 2 timmar vi slumsa nästan hela vägen och blev ännu jobbigare att kliva av bussen uppe i Oslo, vi satte oss att titta på en film som heter 13 snart 30 med Jennifer Garner, den va bra så vips så var det nästan dags att kliva på Swebus mot Västerås wihoooo. Vi sov nästan hela vägen dit så väl där va det bara att hoppa till nästa buss där satt vi på datorn och började titta på Soul surfer den är också bra hann inte ens titta klart på den förräns vi va i Bålsta igen ÄNTLIGEN... väntade i 25 min tills min älskling kom med bilen Vi körde honom till jobbet innan vi åkte hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela