lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Cala MIllor

Publicerad 2013-04-22 14:50:00 i Resor,

Idag vaknade vi med lite hopp, då jag vet att en kompis ska skicka ner pengar så vi klarar oss dagarna vi är kvar här wihooo. Vi gick in till banken i S´IIlot och fick en vägbeskrivning till Cala Millor, väl där efter en timmes raskt tempo fick vi fråga oss fram till postkontoret som var knutna till Western Union, så jäkla skönt när överföringen var klar och jag hade lite pengar i handen igen. Jag blev så jäkla glad så jag var bara tvungen att köpa en liten sparbössa till min älskade man som jobbar på posten hemma i Sverige, självklart är sparbössan en brevlåda hihi. Tog en fika och tog kort på postenbilen innan vi skulle ta det lilla tåget hem till SÍllot igen.
Lägger ut lite bilder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela