lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Besök på kirurgen

Publicerad 2012-09-03 14:32:00 i Inför / Gastric bypass,

 Idag har jag varit på besök på kirurgen. Först fick jag prata med läkaren och sen fick jag gå till sköterskan. När vi satt där så sa hon att det inte var några väntetider så inom 4-6 veckor så skulle jag få min operation. Jag frågade om det va OK att starta med mina soppor eftersom jag har så ont i kroppen, hon sa att det va ok. Så hem och jubla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela