lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Spackling

Publicerad 2012-03-25 13:22:00 i Allmänt,

Idag har vi spacklat det inre förrådet fan vad skönt att det är klart, ibland är det så tråkigt att det jämt är jag som måste påbörja saker för att min man ska fatta att det måste bli gjort, usch nu låter jag irriterad men så har det alltid varit och kommer nog också alltid så förbli. Men som sagt nu e det gjort så nu e det bara målning samt lägga på vävtapet på ena väggen så är det klart sen. Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela