lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Show i skolan

Publicerad 2012-03-28 16:47:41 i Allmänt,

Har haft en tung dag idag känt mig gråtfärdig och helt eländig. Men till slut fick jag nog av mig själv, fixade laddning på videokameran slängde mig i duschen sen åkte jag till jobbet för att få mitt nya schema va lite social med jobbarkompisarna i lunchrummet sen kände jag mg bättre inombords och åkte hem påbörjade maten tills min älskling kom hem från jobbet nu ska vi strax äta sen hämta Jennifer från tennisen innan vi åker till Enköping för att höra Estetarna showa loss, ska bli kul att se Madde & Benjamin igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela