lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Oj Oj Oj

Publicerad 2012-03-21 18:29:43 i Allmänt,

Jissad vad tiden rusar iväg, vad har hänt sen sist då, jag har varit såååå trött och sovit som en galning, inte hunnit spackla och slipa som jag skulle inte har jag heller varit på gymet utan det har bara varit jobba o sova, stackars min familj som får dras med mig suck skönt att det aldrig är för sent att ändra sig.

Sen i lördags så har jag inte ätit min antidepressiva tablett den tog slut o hade inget på apoteket att hämta ut, konstigt nog så har min kropp varit väldigt glad under dessa dagar utan pillret så just nu känner jag inte för att hämta ut nya piller som säkert har inkommit till apoteket.

Idag har jag och min jobbarkompis Carina varit på gymet och kört måste säga att det va askönt efteråt vi ska träna imorgon oxå LÄNGTAR hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela