lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Deprimerad?

Publicerad 2012-03-07 13:53:48 i Allmänt,

Känner mig deprimerad för tillfället allt e så jävla jobbigt, sitter och väntar på att få kallese för sömnutredning inget annat kan göras innan den är utförd, suttit och ringt till jag vet inte hur många olika ställen på Akademiska Sjukhuset innan jag igår äntligen hittade rätt och fick en tid den 30 mars för att hämta maskinen som ska mäta. Jag kan knappt vänta känns det som vill ju så gärna bli opererad så snart som möjligt så jag hinner med allt jag ska göra med barnen i år.
Men som det är just nu så ligger jag mest och sover för jag e så TRÖTT hela tiden måste försöka ändra på det så idag har jag börjat med mina soppor(cambridge) för att se om humöret lättar lite sen har jag legat i ett bad och myst nu klockan 15 ska jag till gymmet för några jobbarkompisar ska dit och träna, min man kommer upp sen för han ska hämta sitt gymmkort sen kan vi gå dit tillsammans Yippiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela