lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Akademiska idag

Publicerad 2012-03-31 09:21:00 i Inför / Gastric bypass,

I morse hade jag fjärliar i magen då jag idag ska till Akademiska Sjukhuset på informationsmöte inför min Gastric bypass. Blev ganska besviken för den informationen hade jag fått innan av sjuksköterskan i februari.
Vi fick oxå prova på en måltid så som den kommer att se ut efter operationen. Det va lite kul ändå. När mötet va över så gick jag till Andningscentrum för att kvittera ut min sömnutredningsmaskin. Ska sova med den inatt. Hon installerade alla kablar mm och sen ställde hon in när den skulle starta via sin dator.

I natt är det första gången som jag har märkt att jag har kippat efter andan iallafall 2 gånger, det va det absolut läbbigaste jag har varit med om, både min man & jag vaknade av det, känslan kan beskrivas som att vara för länge under vattenytan och när man väl kommer upp så drar man efter andan ordentligt. Men sov ändå ganska hyfsat ändå med tanke på alla kablar dosor mm.

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela