lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Whitney Houston död

Publicerad 2012-02-12 11:42:08 i Allmänt,

När jag satte på datorn imorse så gick jag in på expressen.se som vanligt
Dagens headline är
Whitney Houston är död.

Jag kände hur jag stelnade till som i fasa, kunde inte riktigt förstå först vad som stod, min idol som har hjälp mig genom många sorger och besvär i livet bara genom att höra hennes sagolika röst har nu tystnat.
I will always love you
R.I.P Whitney

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela