lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Deppig

Publicerad 2012-02-14 14:45:23 i Allmänt,

Idag är en "sån " dag idag, känner mig deppig, gråtfärdig, urusel mamma och mycket mer. Helgen som va kanske blev för mycket, min 16 åriga dotter va på fest och blev onykter, whitney dog, min största idol, som har funnits där med sin stora röst när jag har varit som lägst i livet. Sen ringer min jobbarkompis Carro och säger att hon blir hemma idag för att hon mår dåligt neeeeeej inte det också gillar inte att hon e sjuk så ofta tycker så synd om henne skulle gärna ta lite infektioner av henne om det gick så hon fick hålla sig frisk, men vad ska hon göra när hennes immunförsvar inte jobbar som det ska. Jag säger bara brrrrööööl....
Snart ska jag åka till jobbet och dra på mig mitt jobbarsmile, det går säkert bra.

Kram allihopa på Alla Hjärtans Dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela