lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Kan inte röra mig

Publicerad 2011-09-03 14:34:00 i Allmänt,

AJ som satan jag kan inte röra mig pinknödig som fan blev tvungen att väcka min man så han kunde hjälpa mig upp ur sängen, stackarn och inte kunde vi somna om heller utan det blev ju en citodon till och innan han gick till jobbet så fick han hjälpa mig på med kläderna, kan ju inte gå naken upp till vårdcentralen.

Väl på vårdcentralen så gick jag på drop in det tog inte så lång tid som tur va. Muskelinflammation i axeln, Kul NOT

Fick gå till apoteket och hämta ut antiflammatoriska tabletter

Sen gick jag till min sjukgymnast och fick en rörelse jag skulle träna på medans jag är nere i göteborg

OM jag nu kan köra imorgon vill säga nu ska jag ta en värktablett och lägga mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela