lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Negativ energi

Publicerad 2011-07-28 11:53:00 i Allmänt,

Att negativ energi kan vara så energislukande bläääJag satt & prata med min man angående skolstarten med våra tjejer i augusti, jag har lovat Madde att följa med henne till gymnasiet i Enköping, min man som har semester fortfarande får följa med Jennifer till hennes nya skola, jag sa då att dom kunde cykla dit då jag måste ha bilen, då säger han bara ja vi får väl ta ur ventilerna för annars är dom väl borta. SUCK så är det hela tiden när jag säger något. kan man inte se positivt på saker & ting eller ska man gå och oroa sig för vad som kan ske eller bara ta det när det kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela