lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Björnhuvud

Publicerad 2011-07-05 18:12:00 i Allmänt,

Älskade Björnhuvud, äntligen har vi varit där igen.

 

Vi fiskade och solade medans båtarna gick förbi, många som vinkade åt oss där vi satt, fick små aborrar som fick simma tillbaka

 

Ånedin-linjen gick förbi

 

 

Sen kom Cinderella…..sen kom det en båt till Birka Paradise men då tog jag ej upp kameran igen

 

(Sommarstugan vi hade på 70-80-talet)

 

sen drog vi oss mot gunboda där vi hade sommarställe då jag va barn, jag fotade en bild men oj vad granen har växt skymmer ju hela huset ha ha, skulle jag ha det huset nu så är det motorsågen som gäller där skymmer ju hela framsidan. Lägger ut lite bilder så ni kan se
själva.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela