lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Tisdag

Publicerad 2011-08-02 10:33:00 i Allmänt,

Gud så trött jag är idag, men va ändå tvungen att hasa mig ur sängen då jag idag ska till min konsulent Sonia och väga mig. Jag fick komma idag istället för jag jobbar imorgonkväll. Hon ska dit med varor idag Yippie Äntligen soppor igen, trumvirvel ha ha. Har ju varit utan soppor i en vecka nu och det har varit jättejobbigt, samtidigt så har min inspiration och motivation varit puts väck undrar om det beror lite på värmen och min trötthet(skulle behöva lite långledigt nu)Hoppas den kommer tillbaka nu iallfall, 2009 hade jag en bra resa med mina soppor hade ju ett mål att gå ner så jag kunde operera bort min galla som jag hade problem med, då gick jag ner 25 kilo på 100 dagar och det va läääääänge sen jag mådde så bra faktiskt, vill känna den känslan igen peppa mig gärna ni som vill det kan behövas lite på vägen, kanske ni själva vill ha lite pepp med det ena eller andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela