lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Men é jag trött eller??

Publicerad 2011-08-16 22:28:00 i Allmänt,

Ikväll på jobbet så hände en helt knasig grej ha ha.
Hade full kö i kassan och skulle ringa in en tjej till jourkassan, lyfter luren och ringer, min
telefon i bröstfickan börjar ringa och jag tänker vem är det som ringer mig??
Ööööiiioooo till slut trilla poletten ner när jag fatta att jag satt och ringde på mig själv snacka om att jag fick ett skrattanfall som hette duga. Mina jobbarkompisar börja asflabba när jag senare kunde berätta vad som hade hänt.
Ewa utbrister men du e ju inte riktigt klok och så skratta hon vidare,
ja kul hade vi sedan resten av min arbetstid haha, kanske dags för lite ledighet
snart fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela