lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Fixat cyklarna

Publicerad 2011-08-01 18:16:00 i Allmänt,

Idag har jag varit ledig och har därför hunnit fixa cyklarna som vi köpte i fredags, pumpat i luft i däcken som har bilventiler ha ha alltså dags att skrota den gamla hederliga cykelpumpen fniss.

Efter det var gjort åkte vi och slängde skräp på återvinningen, skönt att bli av med det, men glömde naturligtvis glaset till den trasiga tavlan suck får åka dit igen på fredag ha ha när jag är ledig nästa gång. Sen har jag slappat lite vid datorn, varit med Jennifer & hennes kompisar på stranden en stund, lånat Camilla Läckberg på bibblan och nu har jag ätit mat. Så nu ska jag blogga lite läsa andras bloggar innan jag ska städa vidare här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela