lyckoslanten

Denna blogg kommer att handla om mig & min familj och allt vad vi har för oss. Häng med vetja...

Båt/fisketur

Publicerad 2011-08-07 19:25:00 i Allmänt,

Idag var det dags för en efterlängtad båt/fisketur. När jag vaknade så var det jättefint väder men när vi väl åkte iväg så började det regna. När vi kom fram till båten så regnade det ordentligt. Men vi hade det så jäkla härligt ändå, fiskade från varsin sida när vi hade stannat. Var ju tvugna att sitta under taket då det emellanåt forsade ner, men vad gjorde det, snacka om avkoppling, käkade lunch som jag fixa imorse, pastasallad med bröd, mums, ja sen slank det ner lite fika oxå. Tack till vår kompis ” J ” som stod för båt & åktur.

Jennifer nere i båten

Jag nere i båten

Jag testade båtens säng

Svallvågor efter båten och oj vad det regnar

Min älskling

Lutar mig ut & tittar på utsikten

Detta är vad jag ser

Meta är så rofyllt

Jennifer fiskar

Jennifer får napp, fin aborre

Sen blev det lunch, pastasallad

Och sen blev det fika

Efter en stunds fiskande till i ösregnet tuffade vi till slut hem till båthamnen

0 kommentarer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lillemor

Jag heter Lillemor och är gift och har tre flickor. Jobbar som butiksbiträde på Willys. Gillar att sjunga,resa,umgås med familj & vänner Och då jag precis har kommit igång med mitt bloggande så vet jag inte riktigt vad som kommer att skrivas men att det finns massor det är helt klart Enjoy!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela